SOME har været der i lang tid og er absolut kommet for at blive. SEO-1 har været lidt tilbageholdende med at tilbyde deres kunder SOME annoncering af flere grunde. For det første mener SEO-1 at pullmarketing (Google Ads) stadig slår pushmarketing ( Facebook, TIK TOK, Instagram, Linkedin m.m) – Når det kommer til konverteringprisen.
Årsagen til at SEO-1 har valgt at gå ind i SOME annoncering er at SEO-1 altid har sagt er der kun er en ting der slår Googles pull marketing, og det er anbefalinger. Man må sige at det kan SOME i aller højeste grad. Desuden har SOME virkelig fået gang i pull marketings kanalerne, blot på en anderledes måde end SEO-1 kender den fra Google Ads. SOME laver super effektiv pull marketing via influencere på f.eks. Instagram, Youtube, Facebook og TIK TOK, hvor sidstnævnte virkelig har fået vinger de senere år.
SEO-1 har brugt de sidste par år på at forstå SOME marketing, og vi er stille og roligt igang med at kunne tilbyde det til vores kunder. Det er dog vigtigt at kunderne forstår at SOME annoncering kræver meget tid og mange penge. Hvis kunderne er parate til at lægge tiden og pengene til at få succes med SOME – Så er SEO-1 klar til at hjælpe.